lørdag 29. august 2015

min egen dyrehage

I for-igår var planen å henge med alle dyra i MN Zoo med Logan, Maddie og "farmor" Karen, men jeg fikk plutselig vite at jo jeg skulle visst ha audition for Concert choir, sååå no Zoo på meg... MEN siden jeg bor hos the Seeger's så er det engentlig ikke en så big deal. Jeg lever tross alt i en dyrehage uansett. La meg ramse opp alle dyrene jeg begir meg med hver dag (gratis!):
Tre hunder, én katt, én turtoise, fire fisker (jeg er deres body guard), fire høner (som snart legger egg for første gang hah yey) og to gekkoer (er det bare så få dyr? Føler det blir færre og færre for hver gang jeg nevner det...Vel, må ikke glemme den døde musa som ligger på gårdsplassen da..) Okey da, så kanskje jeg har en liten gård i stedet for en hel dyrepark...Anyways, poenget er at fra å gå fra å ha hatt to hamstre en gang i mitt liv er dette ganske uvant for meg. Men jeg liker det (bortsett fra når Annabelle logrer med halen i ansiktet mitt når jeg sitter i sofaen og spiser og når Sox ligger i senga mi og sprer kattehår på alt), men ja ellers great. For å si det sånn har allerede blitt veldig mye mer dyrevant (mater jo fiskene og greier, jeg er profesjonell jo) Så ja, man får mange fine erfaringer når man er utvekslingsstudent! Må jo slenge med noen bilder av de gårdsdyra mine da (Vel, alle de andre i vertsfamilien min sine da..) Måtte dessverre utelate bilder av hønene fordi jeg orket ikke gå til buret dems hahah (see what I mean med lat amerikaner?)

 Her er Annabelle, gæren bikkje, men veldig søt


 her er hun igjen..
 Polar Bear er 16 menneskeår!! Stakkars hund, hun er så gammel
 Her er selveste Herbie som alltid ser liten ut på bilder, men som egentlig er veldig svær
 ble ganske fornøyd med dette bildet av han da
Her er Ghost. Phantom er den andre, men var vanskelig å ta bilde av den..
 oooog SOX! 
 2 av fire fisker (må innrømme at jeg har glemt navna) som er så heldige å få mat av meg
 Akvariumet på rommet mitt (som gjør slik at jeg må bruke ørepropper om natta...)
 Her er Jack, også gæren (er litt redd for han for han går alltid med munnen åpen)
Ying og Yang
Sox og Annabelle lekekrangler NON STOP!! Hvis de først har startet inne på rommet mitt, sååå ja, det tar en evighet å få dem ut. De er gale. Veldig morsom underholdning
Ender med ett av de mange selfiene av Sox og meg (sånn går det når man har vært venneløs i to uker..) Sox elsker meg hvertfall. Litt for mye egt...

Og forresten når det gjaldt audition for Concert Choir, så kom jeg inn!!!! Jeg trengte ikke engang synge en sang. Han bare; Okey, vi varmer opp litt først. Og så hørte han på hele stemmespekteret mitt (hvor mørkt og lyst jeg kunne synge) og så etter det bare: "Okey, you're Soprano 1 in Concert Choir" Han bare sa det sånn plutselig, jeg bare "Really?! THANK YOU!" Det blir utrolig spennende å synge 1. sopran haha (det er den lyseste stemmen av alle) i det koret! De er kjent for å ha veldig bra konserter og show, så finger's crossed for at det blir like bra i år :) Må si jeg har savnet litt å synge i kor hjemme etter at jeg sluttet for tre år siden, det er noe helt annet enn å ta privattimer. Så, første øving blir på mandag. Og så får vi se hvordan det går med audition på tirsdag for musikalen...Glæd mæ