mandag 17. august 2015

MoA!!!

I dag skjedde det et historical event; jeg var på USA's aller største shopping mall (Mall of America)!! Det var helt sykt stort med en fornøyelsespark i midten og akvarium i kjelleren osv. Det var seriøst alle butikker du kan tenke deg på det senteret (Abercrombie, VS, Macy's, Hollister, Target osv) Siden dette bare er i underkant av ti min. fra mitt hus tenker jeg at jeg kommer til å bruke litt tid der i løpet av utvekslingåret mitt ja (venter bare på at dollarkursen skal gå ned..) Anyways, i dag morges brukte jeg evigheter på å Skype med pappa fordi vi snakket om requirements for fag jeg må ta for å få året mitt godkjent. Det greiene der er så frustrerende, og det hjelper ikke akkurat veldig at jeg må sammenligne amerikansk og norsk pensum i tillegg...Men det ordner seg nok. Skal snakke med school councelor på onsdag, så we'll figure it out. Etter det ble jeg og en utvekslingsstudent fra Sør-Korea, Jane, med en Rotarianer og fikset bank accounts og fikk nye mobiler (vil fortsatt bruke min egne gamle though..) Som alle amerikanere tydeligvis gjør etter at de har vært ute og gjort noen ærender, så spiste vi lunsj ,med foreldrene hans. Vi var på Bunny's, en sportsbar haha, men det var sykt god mat der!! Men for å være ærlig er jeg nesten allerede lei av å spise ute..hm ja 3.dagen. 
Såå vel, dagen er ikke over enda da. Klokka er 8.35 PM og tror vi skal til noe sånn veldedighets-ting, not sure. 








Det var heldigvis ganske få folk der da vi var der rundt middags-tider