mandag 7. september 2015

Labor Day!

I dag er det Labor Day og vi hadde altså da fri fra skolen...chill. Så Logan, Sam, Juli og meg tilbrakte dagen ved å være litt turister. Først dro vi til Minnehaha Falls som er en utrolig fin park med et fossefall. Det var mange folk der pga Labor Day (vet ikke om folk egt feirer det eller ikke..) Jeg har fått kameraet mitt nå, så nå kunne jeg endelig ta ordentlige bilder!! Deretter dro vi og spiste pizza til lunsj (herregud, hvor mye jeg spiser pizza her..) og tok turen videre til en skulpturpark i Minneapolis. Der er blant annet den ikoniske MN-skulpturen med den gigantiske skjeen og kirsebæret. Det var egt det vi brukte ettermiddagen til! Været var helt utrolig fint og nesten uutholdende varmt...
Etter det måtte jeg gjøre pre-calc lekser (joy..) og så dro vi til Mimi og Papi's og spiste en stor middag med "kusine, fetter, onkel og tante" også. Vi spilte Mario Bros wohoo (digger det spillet..) Vi snakket om balldater rundt middagsbordet, og jeg får jo egt ikke lov til å date noen her (dvs ha kjæreste), men noen Rotarianere er veldig strenge og bare: "Nei, ingen dater til dansen, for dere får ikke lov å date!" Meeeen, jeg bare holder lav profil. Jeg mener, det er bare en skoledans og vertsfamilien min er helt cool with it. Såå jeg skal gå med Cole i den vennegjengen jeg mer eller mindre har blitt en del av :) Såå can't wait for Homecoming!
Happy Labor Day!


                                        Syns Sam og jeg naila det der ganske bra









 Minneapolis i bakgrunnen







jeg så etter eller annet der i det fjerne.