søndag 4. oktober 2015

Fun fun weekend

heyyoo. Fredag var siste hjemme-fotballkamp og det var den beste!! (temaet denne gangen var all-pink, og igjen- jeg måtte låne av Madison. Altså unnskyld, men knæsj rosa klær var ikke det første jeg tenkte å pakke med meg hit haha) Shairadan hadde bursdag da (forresten funnet ut at tre i vennegjengen er over ett år eldre enn meg hahah), så vi hadde bonfire hos henne etter kampen. Det var veldig koselig, spesielt fordi jeg fikk hoppet på en trampoline igjen som jeg ikke har gjort på to mnd..!! fyrte opp fyrverkeriii og greier også. Lørdag var jeg på shopping med Madison på morgenen og hadde min første kaffe siden jeg kom hit. Og det ble selvfølgelig en Pumpkin Spice Latte som alle prater om (seriøst, alle prater om det) Resten av dagen til midnatt var jeg med Ian og Cole. Hahaha, vi gjorde masse random ting i løpet av dagen. Tar ikke den lista. Det var en veldig morsom dag :)
I dag var jeg på the Renaissance festival med vertsfamilien min. Jeg har aldri sett flere rare folk samla på ett sted. Folk drar den helt ut med kostymer og greier (hahah, jeg tok æren av å ha på Logans kappe når han ikke ville ha den på lenger) Det er liksom ikke min type greie med sånn middelalder ting, men det var faktisk ganske gøy. Det var et svært område med masse kule "bygninger". En mann i en av butikkene trodde jeg var 13 år og startet å fortelle om hvordan jeg kunne kutte en overgrepsmann med lommekniven han solgte. Tusen takk for den 10 min lange leksjonen. Virkelig lærerik (does that prove what kind of people u find there huh?) Etter det var jeg med en jente fra Journalism-klassen min, Lily. Vi gikk rundt hele Lake Harriet og det var såå fint! (Høsten her er bare helt nydelig!) Og så dro vi til Sebastian Joe's og kjøpte is. Tro det eller ei, men den isen der slår Ben&Jerry's og alle andre digge iser. Det er den beste isen jeg har smakt noensinne!! så jaa, dagens høydepunkt haha. Hadde det veldig koselig med Lily <3 nbsp="" p="">Etter det har jeg vært hjemme og VASKA BADET MITT!!( Fikk mamma og bestemor med dere det?) ja, det måtte til etter null vasking i *kremt* syv uker...anyways...her kommer bilder:









This is just to show how beautiful it is here. I should take some more photos of my neighborhood right now, 'cause it's so beautiful with all the trees turning red. I have no idea what just happened with my Norwegian. sometimes it just disappears



 yee, vi red på en elefant i ti sek for $5 per pers hahah, scam
 Annabelle fikk veldig mye oppmerksomhet fra folk baki der
 Soup in a bread bowl. det var sykt godt





K, I know a lot of the pictures appeared twice...but yeah, better to see them twice than never ;)