torsdag 1. oktober 2015

random oppsummering

Mamma denne er til deg siden du ville ha et innlegg..
Har hatt helt greie to uker siden sist. Grunnen til at jeg sier "grei" er fordi jeg har vært syk i over en uke nå (tror det var fordi jeg var så sliten etter hc at jeg rett og slett ble syk) Jeg tror jeg aldri har hostet så mye jeg har gjort de siste fem dagene. Jeg hoster så jeg brekker meg. Og det verste er at jeg sitter sånn i klassen (dere aner ikke hvor mange som har begynt å le fordi jeg hoster så mye at det er komisk) + at jeg har stemmen til en som røyker tre pakker dagen, which means jeg ikke har kunnet synge på over en uke...Anyways, jeg tror jeg holder på å bli bedre da :)
Så, over til noe dere kanskje bryr dere om...;

Onsdag forrige uke ble jeg bedt med på baseballkamp av Klara fra Sverige. Vi hadde bare møttes på det arrangementet for inbounds for tre uker siden og så ville vi finne på noe sammen utenom det. Hun bor i en annen by ca 45 min unna meg (det er litt dumt fordi vi har blitt så gode venner nå) Men vi hadde det skikkelig bra på baseballkamp! Det var Twins (statslaget) mot Indians på den nye store stadioen i Minneapolis, the Target field. Det var min første baseballkamp og det var veldig morsomt (selv om Klara og jeg egt bare fulgte med 85% av kampen hahah. Skravla gikk i ett sett) Twins vant da!! Klara catcha forresten en ball!!


og ja, fant ut at jeg hadde noe på kameralinsa, så alle bildene har en liten blurry flekk haha






 uff, jeg må snart klippe meg eller så får det håret mitt gro fort og bli langt igjen...

Anyways, fredag kveld var Aliya, Madison, Matt, Wyatt og meg på piknik ved Lake Harriet og det var helt syyyykt fint!! Vi var der under solnedgang og vannet var helt stille. Ingen av bildene under er redigert på noen som helst måte. Det sier litt. Og vi spiste masse snacks hahah, omg, la på meg 13 kg der ja.






Ey Matt, now there's finally a picture of you on my blog!! yeyy

Fredag var jeg på en sånn Culturfest (orker ikke forklare hva det er, trenger bare vite at det var gøy!) Jeg fikk møte blant annet Klara og Oscar igjen!! Det er litt morsomt fordi jeg og Oscar snakker engelsk til hverandre når vi er sammen selv om det bare er oss to hahah (snakker forøvrig engelsk med Klara også)



 Oscar et moi

 Klara och jag
 vi kutter grønnsaker...
 for å lage dette hahah



 oh yeah, søndag var det en lunear eclipse, så månen ble rød. Vi så HELE prosessen min for min...over én time
I love u Logan

må øve meg på skrive mindre detaljert så folk gidder å lese. Så hade.
Håper btw at alle der hjemme har en fantastisk høstferie