torsdag 10. desember 2015

SADIES!!


Fredag Dec 4 var Sadie Hawkins-dansen (vi kaller den bare Sadies). Dette er en av de mindre formelle dansene og denne gangen ber jentene guttene. For hver dans er man alltid i store vennegrupper, så for denne dansen skulle gruppa velge et tema og kle seg ut utifra det temaet. Vi valgte temaet TV and movie couples (mange andre hadde også det temeaet eller High school stereotypes). Jeg gikk med Cole og vi valgte å kle oss ut som Minnie og Mickey fordi begge elsker Disney. Vertsmoren min sydde faktisk skjørtet mitt :)



Jeg ble veldig fornøyd med kostymet mitt!!
Mickey & Minnie Mouse

Siden dette er en uformell dans dro vi til the Eden Prarie Mall og tok bilder der og spiste på Food Court'en i stedet for å ta en ordentlig middag (vil jo gjerne hevde at Leean Chin er ordentlig da). Det var sykt mange andre grupper der, vi tok opp hele plassen. 
Partybussen vår plukket oss opp utenfor kjøpesenteret. Denne partybussen var kulere enn den forrige (og større) :)



Laura, Aliya, Lexi, Shairadan, Madison, Patricia, meg & Julia














Blokkerer bare små deler av kjøpesenteret da...








Gotta love SEARS huh?
My new host mom, Myriam







Kunne kanskje ha beskjært men..

Det er så himla gøy å kjøre gjennom Downtown Minneapolis med partybussen med vinduene åpne. Det er mange folk ute siden det er fredag kveld og vi bare hyler og skriker ut av vinduene og folk begynner å danse for oss. Det er det beste.

Etter å ha kjørt en to-timers tur med bussen dro vi til selve dansen på skolen (som jeg forøvrig brukte tiden til å ta bilder i photobooth hahah)

Vi kjørte rundt i partybussen etter dansen også. Og så hadde vi afterparty hos Patricia :) Det var en veldig morsom kveld!!

Lørdagen hadde jeg forresten en practice DECA-competition som gikk ganske bra, og lørdag så jeg teaterstykket A Christmas Carol på det kjente The Guthrie Theater med min første vfamilie. Det var helt fantastisk.
For å snakke mer om den politiske siden ved å være her er alle veldig sure på Michelle Obama nå fordi nå skal det være ulovlig å selge godteri og snacks osv. på skolen og folka her klikker helt. Syns det er litt morsomt å være her når det ble en lov. Dagen når det amerikanske folk skal prøve å bli sunne liksom :)

legger sikkert ut litt flere bilder etterhvert fordi jeg har ikke fått alle bildene enda. God jul a dere (fant forresten ut at jeg har bursdag neste uke....)