fredag 19. februar 2016

Sweethearts!


Hej allihopa! Nå er 3/4 danser unnagjort (noe som er virkelig trist og rart). Den siste dansen er Prom i mai som bare er for seniors og det skal bli so much fuuun!! Men først, jeg hadde den beste dansen hittil på lørdag 30. jan. Det var Sweethearts and it was lit! Det har vært den dyreste dansen hittil, men det var jammen meg verdt det. Men la meg starte med Spirit Week der alt starter...

Så Spirit Week som jeg har forklart før er uka før en dans hvor man har forskjellige temaer hver dag man skal kle seg etter. Uka før Sweethearts var temaene PJ Day, Dress Well Test Well Day, Groutfit Day, Kindergarten Day, Celebrity Day, Color by Grade (for meg: Rød) and Camo Day. Det eneste jeg egentlig gjorde noe ut av var pJ Day g Celeb Day (som du ser ovenfor kjørte jeg på med Miley Cyrus for én dag, men jeg valgte å være litt mer tildekket. Trish var en orkan :) )
Her er jeg igjen i min Batman-drakt som er hella comfy. 
Torsdag var Sweethearts Coronation der SH King & Queen ble announced. Seniors i koret sang nasjonalsangen der så jeg har ingen flere bilder fra greia fordi jeg var nede der meg selv. Men Coronation er såå gøy. Edina har et rykte på seg til å ta det fullt ut ;)

På torsdagen før dansen var det pep-fest som rett og slett bare er underholdning to be pumped up for SH!! Så, jeg er med i Girl's A Cappella Club (bedre kjent som Pitches on Point) og vi opptro (+? jeg sitter seriøst med googletranslate til norsk nå fordi jeg tenker bare "perform") på pep-festen! Vi hadde en dritkul a cappella-versjon av "Hollaback Girl" som vi fremførte med koreografi. Vi hadde audition for hvem som skulle få noen av soloene og jeg fikk én av de :) Fremførelsen kunne ha gått bedre, men problemet var å høre oss fordi det var bare solistene som hadde mikrofoner. 
En random ting jeg gjorde forrige fredag var å dra på Zumba-party med vertssøsteren min. Det var sånn stor samla Zumba-time med lys, musikk, trommer, glowsticks osv. Det var sykt gøy! Det minte meg om sånn du ser på TV.

Så lørdagen kom og på morgenen var jeg frivillig usher for skuespillet The Jar der noen av vennene mine var med. Etter det dro jeg til Ian der andre folk også var og gjorde oss vakre og pene med to tonn med sminke.
Getting ready

Etter det dro vi til the Guthrie Theater i Minneapolis
På the Guthrie tok vi bilder med hele gruppa. Vi var 31 stk tror jeg. Etter det plukket tiki-partybussen oss opp utenfor teateret og kjørte oss til Ian. Hos Ian hadde vi catering og moren hans hadde pyntet bordene veeldig fint!
Jeg gikk med danske Marcus som også er en Rotary utvekslingsstudent


Trish and IIII
Sarah and I
Chloe, meg, Laura, Ellie & Anna
Liker bakgrunnen av Minneapolis i bakgrunnen
OH SHIT-klan
Elizabeth & me
Etter middag var det partybuss timeee!
 
Dansene er vanligvis på skolen, men Sweethearts var på et hotell downtown Minneapolis. Det var den beste dansen hittil. Det var mye gøyere å ha det på et hotell som liksom var åpent i taket og balkongene så utover oss haha. DJ'en var veldig bra! Med røykmaskin, lys og snacks hadde vi det veldig bra!


Etter dansen kjørte vi rundt i MPLS med partybussen og så hadde vi afterparty hos Ian igjen. Vi var også en del som sov over der :) Det var en veldig bra dans og nå ser jeg frem til prom i mai!