søndag 18. oktober 2015

A LOT!


Jeg aner ikke hvor jeg skal starte fordi jeg har gjort så himla mye de siste to ukene siden sist gang..Nå har jeg forresten vært her i allerede to mnd og tre dager!! Tiden går så altfor fort.
Uansett, jeg må bare ta en kjapp oppramsing fordi det er sent og jeg har skole i morgen og jeg har aldri tid til å skrive blogg i ukedagene..Så ja de to siste ukene har jeg egt vært veldig dårlig til å ta bilder, men jeg har noen. Jeg har vært på Valley Scare hvor jeg ble skremt skitten ut av flere ganger, hatt to kor-konserter (mamma og pappa streamet midt på natta og så meg <3 p="">


 data-blogger-escaped-17="" data-blogger-escaped-18="" data-blogger-escaped-20="" data-blogger-escaped-alle="" data-blogger-escaped-alt="" data-blogger-escaped-annet.="" data-blogger-escaped-at="" data-blogger-escaped-auksjon="" data-blogger-escaped-bare="" data-blogger-escaped-blitt="" data-blogger-escaped-da="" data-blogger-escaped-det="" data-blogger-escaped-detalj..skulle="" data-blogger-escaped-dro="" data-blogger-escaped-en="" data-blogger-escaped-enda="" data-blogger-escaped-er="" data-blogger-escaped-falls="" data-blogger-escaped-familien="" data-blogger-escaped-fant="" data-blogger-escaped-folk="" data-blogger-escaped-fra="" data-blogger-escaped-fredagskveld="" data-blogger-escaped-fund-raising="" data-blogger-escaped-g="" data-blogger-escaped-gidder="" data-blogger-escaped-gjengen="" data-blogger-escaped-gjerne="" data-blogger-escaped-gjorde="" data-blogger-escaped-gjort="" data-blogger-escaped-gruppa="" data-blogger-escaped-hadde="" data-blogger-escaped-haha..="" data-blogger-escaped-haha="" data-blogger-escaped-har="" data-blogger-escaped-hele="" data-blogger-escaped-herregud="" data-blogger-escaped-hoppa="" data-blogger-escaped-hun="" data-blogger-escaped-hvem="" data-blogger-escaped-i="" data-blogger-escaped-ikke="" data-blogger-escaped-jeg="" data-blogger-escaped-jentekveld="" data-blogger-escaped-juli="" data-blogger-escaped-kjedelig="" data-blogger-escaped-lasertag="" data-blogger-escaped-lily="" data-blogger-escaped-logan="" data-blogger-escaped-med="" data-blogger-escaped-men="" data-blogger-escaped-mer="" data-blogger-escaped-middag="" data-blogger-escaped-min="" data-blogger-escaped-minneapolis="" data-blogger-escaped-mye="" data-blogger-escaped-n="" data-blogger-escaped-og="" data-blogger-escaped-opp="" data-blogger-escaped-p="" data-blogger-escaped-piercings="" data-blogger-escaped-played="" data-blogger-escaped-r="" data-blogger-escaped-ramser="" data-blogger-escaped-red="" data-blogger-escaped-rehearsals="" data-blogger-escaped-restaurant="" data-blogger-escaped-ringer="" data-blogger-escaped-rt="" data-blogger-escaped-sammen="" data-blogger-escaped-shairadan="" data-blogger-escaped-siden="" data-blogger-escaped-skikkelig="" data-blogger-escaped-skulle="" data-blogger-escaped-spist="" data-blogger-escaped-spiste="" data-blogger-escaped-stor="" data-blogger-escaped-sykkeltur="" data-blogger-escaped-ta="" data-blogger-escaped-taylors="" data-blogger-escaped-teateret="" data-blogger-escaped-tid="" data-blogger-escaped-til="" data-blogger-escaped-timer="" data-blogger-escaped-to="" data-blogger-escaped-tok="" data-blogger-escaped-trampolineting="" data-blogger-escaped-tre="" data-blogger-escaped-tro="" data-blogger-escaped-tur="" data-blogger-escaped-ut="" data-blogger-escaped-ute="" data-blogger-escaped-v="" data-blogger-escaped-var="" data-blogger-escaped-vet="" data-blogger-escaped-vi="" data-blogger-escaped-wing="" data-blogger-escaped-wisconsin="" data-blogger-escaped-y="">Anyways, det eneste dere trenger å vite er at jeg fortsatt har det veldig bra (og at nå begynner det faktisk å bli ganske kaldt her også.) Vi hadde forresten MEA denne uka (amerikansk versjon av høstferie som bare betyr fri på torsdag og fredag)


 Det går mye i Noodles & co. her...forresten når de sier noodles her så betyr det pasta, ikke hva vi tenker på som nudler. Nudler her heter ramen (for de som lurer..)

 På sykkeltur med en Rotarianer og familien hans i dag i Minneapolis

 Forrige fredag med oss jentene og fra Valley Scare

 Taylors Falls med Lily. Det var så sykt digg å gå tur i naturen igjen




 Fra Fund-raising i går som var en mye større deal enn hva jeg trodde haah. Jeg følte at jeg var på Oscar-utdeling eller no

Måtte ta med et søtt bilde av Logan i Red Wing

Jeg beklager for dårlig post, men jeg har rett og slett ikke tid. Samme med å ta bilder, jeg syns det er bra at jeg ikke har tatt så mange bilder når jeg har gjort ting fordi det viser at jeg har hatt det for gøy til å tenke på å dokumentere alt. Men skal fortsatt prøve å bli bedre til å ta bilder da...for minnenes skyld.
K, natta <3 p="">