fredag 14. august 2015

Starten (?)

Vel, nå nærmer det seg drøye tre timer til jeg setter kursen mot Gardemoen. Flyet mitt går kl. 06.40...Akkurat nå er følelsene mine veldig blanda, men vil si stresset har overtaket. Overraskende nok er jeg egentlig ganske rolig på samme tid (kanskje fordi jeg fortsatt ikke innser hva jeg faktisk skal begi meg utpå om bare noen få timer). De siste dagene har gått så utrolig fort og jeg har ikke hatt tid til å tenke. Plutselig så står jeg her med koffertene i hendene og begir meg ut i den store verden alene. Ja, for nå har jeg sagt hade til alle mine kjære venner og familie. Må innrømme at denne dagen ble ganske emosjonell med en del tårer...Å si hade til mine absolutt beste venner er ikke det letteste jeg har gjort her i livet..MEN; jeg kommer jo tilbake! Det handler om å ikke gjøre det verre enn det det egentlig er. Ti måneder er ingenting i et liv.

Jeg gleder meg helt sykt til å møte den første vertsfamilien min. Er så utrolig spent på om vi funker sammen på en måte! Men først har jeg en 13-timers reise foran meg. Må sørge for å ta ett steg om gangen her.

De siste dagene har vært helt fantastiske. Etter at Anna fra Minnesota kom har jeg tatt hun med rundt hver eneste dag og vi har vært mange folk sammen hele tiden. Det er så koselig!

Nå bruker jeg min siste tid på å finne ut om jeg skal gidde å prøve å sove eller sitte oppe helt til jeg skal dra...Can't decide..

Anyways, hasta la vista Norge!

Her er noen bilder fra en fantastisk avskjedsfest på onsdag: