onsdag 28. oktober 2015

Halloween inbound weekend!!!!



Denne helga har jeg bare hatt det så utrolig gøy på Halloween Inbound Weekend!! Lørdag morgen dro alle utvekslingsstudentene i distriktet (64 stk) + noen fra Rotex (folk som har vært på utveksling) med buss til Taylors Falls i Wisconsin (ja, det er bare på andre siden av elva fra der jeg var forrige helg). Det var sååå koselig å se alle sammen igjen. Vi var først på et sånt "leirsted" hvor det bare var et sånt utehus og en gresslette hvor folk spilte fotball osv. Vi spiste hot dogs og cookies og annen snacks til lunsj and then we carved pumpkins (første gang jeg gjorde det!)




X-change squad: Her er Juliette (Frankrike), Annalisa (Italia), meg og Klara (Sverige). K, vet jeg tok the basic, boring face for my pumpkin, but I mean..it's good for the first time to be. 


Sola tittet frem bak skyene resten av dagen og da var det bare helt nydelig ute (fortsatt litt Minnesota temperaturer da). Vi rusla litt i den vakre naturen og ut mot St. Croix River som skiller Minnesota og Wisconsin.

Nick (Tyskland), meg, Klara (Sverige) og Oscar (Norge)


Etter gåturen dro vi til hotellet vi skulle bo på. Jeg var på rom med Elisabetta fra Italia og Amanda fra Brazil!! På hotellet var vi delt inn i landene vi kom fra og hadde en liten check-in med lederne på oppholdet vårt her osv. Etter det gikk alle til en restaurant rett utenfor hotellet og spiste taco (kan ikke sammenlignes med norsk taco. Eller jo egentlig, det er ganske likt...men norsk er selv om bedre ;)

Etter middag gikk vi alle til rommene våres og gjorde oss klare til Halloween-party!! Alle kledde seg ut i kostymer og det var skikkelig gøy!! Jeg fikk heldigvis låne litt ting fra vertsfamilien min så jeg slapp å bruke masse penger på kostyme (da ble det ei litta cowgirl ja!)


Meg og Elisabetta fra Italia

Halloween-partyet var på den samme restauranten (vi hadde hele stedet for oss selv) og vi hadde en vegg der en fotograf tok bilder av oss (vi tok så himla mange, men det var en fotograf som tok bildene så de kommer ut senere...) Det var utrolig gøy å bare danse og synge rundt med alle sammen, alle var så glade! Må si det var ganske morsomt å spille "Gangnam Style" når det er koreanere der som faktisk kan synge den og en haug av brasilianere som kan synge til "Ai eu se tu pego". Ja, de brasilianske jentene var ganske underholdende hahah. Ganske morsomt å se kulturforskjellen der ja.


My swedish bae Klara

Vi danset nesten uten stopp i fire timer og hadde det så gøy!! Alle var passe svette og slitne rundt midnatt. Etter halloween partyet gikk vi tilbake til hotellet og da kunne vi gjøre hva vi ville. Det overrasket meg faktisk veldig at ingen voksne sa at vi måtte legge oss eller noe sånt, jeg mener; Rotary liksom! Så, de fleste av oss satt nede in the Common room og prata og spiste snacks. Det høres kanskje veldig kjedelig å bare sitte og snakke med folk, men når du er i et rom med folk fra literally hele verden så er det ikke kjedelig i det hele tatt!(det går for det meste i å lære hverandre banneord i alle slags mulige språk hahah) Det er så mye å prate om og jeg bare elsker det.



Vi var oppe, had a very good time og drakk Mountain Dew hah. Det ble ikke så veldig mye søvn den natta nei...




Neste morgen var det kind of a struggle for de fleste å holde øya oppe. Vi hadde en passe crappy frokost på hotellet (sånn kontinental frokost,..barely noe jeg likte der) Anyway, Inbound weekend'en gikk mot sin slutt etter frokost. 


Før vi dro tilbake igjen til Minnesota med bussen tok vi gruppebilder utenfor hotellet. De fleste hadde med seg store flag vi tar bilde med (pappa fikk heldigvis bestilt et for meg noen uker siden)

I just love her so much 



Med utvekslingsstudentene føler jeg meg virkelig hjemme. Det kan liksom ikke beskrives det forholdet man får med dem. Vi er alle i samme båt og alle er så forståelsesfulle og aksepterende. Vi er alle her for å oppleve samme drøm; å lære å kjenne andre kulturer, lære et nytt språk, tilpasse seg det rare nye, vokse som individ og gain experiences for life som vi aldri aldri vil glemme. Det er så fantastisk! Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg får se alle sammen igjen, savner dem allerede <3 p="">
Tusen takk til alle som gjorde Inbound-helgen! (satser på at noen av de andre utvekslingsstudentene leser bloggen min gjennom Google Translate hahah)

NORWAY FOR EVAAAH

    ja, det har seg da slik at akkurat det bildet alle utvekslingsstudentene re-poster overalt ble jeg kuttet ut av hahaha (men jeg lover dere, jeg er til høyre et sted)


PART 2 av søndagen


Etter at jeg kom hjem fra Taylors Falls gikk det rett videre til Sever's Corn Maze med squaden min (mangla Shairadan, Ian og Aliya to be complete da). Corn maze (Maislabyrint) er noe du finner overalt i MN om høsten. Maisåkere har blitt gjort om til store labyrinter, det er ganske så kult! Det var et stort område med masse andre aktiviteter og petting zoo osv.


Og så er det selvfølgelig en stoor corn pit med bare masse upoppa popcorn for å si det sånn. Det er bare et stort basseng med det som du kan hoppe og begrave deg i. Hadde en del mais i buksa etter det...

GRESSKAR!!
Elsker dette bildet!! It's Matt, Cole, me, Madison, Ben & Laura

Det var også en pumpkin patch der hvor Cole kjøpte et mini-gresskar til alle sammen!

Måtte slenge med dette bildet av meg og Logan fra lunsjen med familien på søndag.
Just try to hold that smile a bit longer Logey hahah.

WHAT A WEEKEND!!