fredag 26. oktober 2018

Start of something new



Da var jeg tilbake her igjen etter to års dvale etter utvekslingsåret mitt i Minnesota! Denne gangen skal jeg også over dammen, men til en litt mer tropisk stat; Florida. Gjennom Disney International skal jeg jobbe på Epcot i Orlando på den norske paviljongen i 12 mnd! (til dere som aldri har hørt om parken før: https://no.wikipedia.org/wiki/Epcot ). 

Jeg reiser over 4.november, altså bare litt over en uke til!! Jeg gleder meg utrolig mye til et år med, forhåpentligvis, nye venner både fra Norge og verden rundt, kule arrangementer, super jobberfaring og mange gode minner! Og ikke minst å få leve ut min indre barndomsdrøm med Disneyworld som mitt andre hjem omringet av Mickey, Olaf og alle slags prinsesser. Kall meg barnslig, men dere som kjenner meg vet at jeg har vært Disney-frelst hele livet mitt.

Foreløpig vet jeg veldig lite om hvordan hverdagen min kommer til å bli der nede, men jeg håper at jeg får nok tid til å publisere blogginnlegg regelmessig. Jeg skal gjøre så godt jeg kan, men dette er hovedsaklig noe jeg gjør for gøy fordi jeg elsker å skrive! Så er det bare en bonus at jeg får en digital dagbok jeg alltids kan kikke tilbake på. Jeg setter forøvrig veldig pris på at det var så mange som ønsket at jeg skulle blogge om året mitt og håper at dere fortsetter å følge meg som månedene går!

Jeg kommer til å legge ut bilder på Instagram også (link under headeren). Jeg har åpen konto så det er bare å følge: tinaslett